Tuesday, November 13, 2012

TELUR GORENG MASAK ACAR


Hari ni merupakan cuti sekolah dan cuti hari depavalli...tak tahu nak buat apa..anak aku seorang dah pegi Langkawi dan seorang lagi dah pegi keja...tinggal dgn amir aje...boring...boring...boring

Bila aku duduk rumah memang tak keluar rumah langsung kaki ni tak cecah tanah langsung...hujan pulak dok mengadap rancangan masakan kat afc dan tlc...sekejap2 tukar kat 703 atau 707...seronok juga tengok rancangan masakan ni.

Nak masak tak tahu apa nak masak..perut dah lapar...tengok kat dapur ada rempah acar..hentam ajelah nak masak apa...Akhirnya ini yg jadi...masak telur goreng acar, tapi sayang cair sikit...arwah mak buat pekat...Tulah masa ada dia tak nak belajar...sejak mak pergi dapur dah tak macam dulu...masak pun hanya buat syarat aje...jangan tak makan nak be;i tak larat .....mahal

Masak ikut bahan2 yang ada tulis kat plastik ...hentam ajelah labu...

No comments:

Post a Comment