Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, July 9, 2012

MY NEW CAR






Setelah menimbang baik buruk dan kemampuan diri, akhirnya aku membuat keputusan menukar kereta Avanza JJA 4050 kepada Preve MCF 2518. Bukan aku tak sayang dengan avanza tu tapi terpaksa kerana ....sedih hati ini sewaktu berpisah dengannya 5 Julai 2012. Tak pernah terasa sedih dengan perpisahan ini...Kereta Avanza aku beli tahun 2008 kerana senang nak bawa emak dan anak2 untuk bergerak sekeluarga tambahan lagi Amirul badannya besar daripada orang lain, so kalau masuk emak mesti tak muat punya...Akhir aku terpaksa melepaskannya juga demi tuntutan kehidupan terasa aku membuang perkara paling berharga dalam hidup ini...Apa pun aku sangat sayang pada avanza yang banyak berjaya kepada diriku....I LOVE YOU So MUCH

GOOD BYE....semoga terus berbakti


Avanza yang kutinggalkan di Proton pada 5 Julai 2012.


Buat pertama kali dimandikan selepas kemalangan 6 Jun 2012.

No comments:

Post a Comment