Wednesday, October 3, 2012

MASAKAN IBU BEKERJA 2

Hari ini seperti hari2 yang sebelumnya...malas nak masak kalau diikutkan hati tapi disebabkan rasa kesian kat anak yg nak ambil pmr kugagahi juga ke dapur...Dah tak ada idea nak masak. Akhirnya aku hanya mampu masak sambal ikan bilis terung, masak kicap telur dan ikan masin...sorry tak macam arwah mak....biasanya balik sekolah hanya tahu makan aje..itulah rutin seblum ni tapi sekarang malas nak masak itu sahaj yang ada...hehehe. Sup kaki tu beli kat sekolah


No comments:

Post a Comment